Search

PencariBlogger


Ahad, 1 Januari 2012

1.1.2012. on that day

Yesterday me and my roomate have go to kuantan just for fun.x planing pape pun, aku bangun tido bukak mata terus pandang roomate aku n terus ajak dia p kuantan.., time tu mood aku baek sgt so better aku g hapy2kan diri sebelum start belajar. xd benda pun nak buat kt kuantan tu cume jalan2.maklum lah, smpai kuantan pun pkl 2 lebh n nk kene berangkat pulang ke muadzam pulak pukul 9 malam.so x byk aktivity boleh buat..



Firstly, jalan2 dulu dekat ECM .sedang jalan2, tampak pulak budak2 kelas aku…btw student pms ramai hang that day..aku xd masa la nk betegur ne kan.better buat hal sendiri2.yang tegur aku tu, aku pun tegur la balikkan.xd la nk sombong ke pe..so, x sampai 20 mnt dalam ecm, aku dh bosan..sebab ramai orang satu n barang xd yang nak jual murah..weyy,,,,, I need a sale k…. ! huhuhu…setidak2 ye aku beli jgak baju kt F.O.S………fav place that I love to go..





dekat sejam , sundently khairudin datang ..just untuk menemankan aku .aku ok je sbb mood aku ok so xd la masalh ke pe. After dah berjalan2 dalam ecm, aku ajk khai g makan tutti fruitti..waaaaaaahh~~~ tutti lagi beb!!!! Love3…… dekat sejam berborak n buat lawak bodohkt situ so, aku pun g la kt TC ajk dia sekali..


xsah kalau dah datang kuantan tapi TC x pergi…..keluar je dari kereta pehh, udara segar aku hirup…cam2 aku rasa, seronok, tenang happy…. That I love the way ur re..walaaah!~.
jalan2 kt tc smbil menikmati pandangan indah , deruan ombak yang sedap didengar n keriangan anak2 sedang bermaen membuatkan aku tersenyum sendirian…ramai keluarga kelah time tu.suke tgk, sednag berjalan aku dah terasa lapar…aduhh~~ pegi la kt kedai yg bdekatan then makan kt restoren tu..sedap jagk mknan kt situ, harga pun berpatutan… after mkn n rest jap khai pun hantar aku pulang ke teminal.then die teman smpai bas nk bergerak.that all for my story on 1/1/2012