Search

PencariBlogger


Selasa, 3 Januari 2012

mood terkilan =(

Ya Allah, arini aku tersinggung sikit. Aku x tahu ape masalah aku dengan seorang ne.yang boleh dipanggil pegawai sukan. Kalau betul aku ada buat salah, just panggil n talk face to the face. Ne x,sebelum2 ne tegur n ramah dengan aku. Sejak masuk sem baru ne.satu teguran xd aku dengar.aku senyum n btaya pun x dihiraukan. Kemungkinan aku ad buat salah kot. Susah la nk cakp. Andaian aku je ne.tapi aku terasa sangat, sebelum ne caring but tadi xtegur pun aku n tak pandang pun. Aku sedar dia ad berubah…..aku just pendam je dalam aty..myb betul aku ada buat salah…

Hurmm….. tadi pegi padang untuk training, aku n 3 orang member datang untuk bermaen bersama2 langsung x hiraukan aku n kawan2 aku. Myb dia ada taching dgn aku or kawan2 aku kot….uurm…. at least tgur la aku ne.bukan dia x penah kenal or xtahu aku sapa sebelum ne.. myb jugak dia jadi camtu, sbb dh ramaikan bdk poli aku.so, dia x hirau la kalau ada yang maen2kan.. ishh, aku ne andaian borok laa…dose3…

Aku Cuma nk cakap, aku terasa bila aku pegi padang tadi utk bermaen langsung dia x hirau. Pada hal dia nampak aku n kawan2 aku bdiri kt tepi padang semate2 nak bermaen sama.ne x, buat2 xnampak je…….cam aku n kawan2 ne xd dekat situ…itu ok, myb dia boleh cari pemaen lebh baek dari aku yg sebagai orang laen pemain dia.Hopefully, dia boleh pk satu hari aku ne sapa dgn team dia.. xpe lah, aku x bleh nk buat semua orang bkawan dgn aku. Xnak tegur, xnak kawan, xpe lahh….. aku fham sapa aku.

Cuma, aku terkilan sbb kalau x suka pun jgn la buat aku n kawan2 aku cmtu..at least kite orang ad yang turun even bukan semua….sedih yeee….. benda ne pun sampai roomate aku perasaan tau.. boleh siap cakap lagi…” dia cam buat2 x nampak ke kwang kt situ.baek x payah turun kalau camtu”..

Actually, aku bukan xd minat thadap sukan. Aku lagi nk bersukan.Tapi tengok la…..totally laki yang kongka game. Nk kate prmpuan malas no…… tgk la lepas ne, kalau hati aku x terkilan lagi aku try turun padang n trainng ..kalau haty aku cammne lagi, wallahuaam...

Swy la, aq xd mood sebab dia x tegur aku dah…dia Cuma tegur budak2 yang baek dengan dia n penah menjadi team aku dulu… myb sudah sampai kot untuk aku undur diri ….