Search

PencariBlogger


Jumaat, 30 Disember 2011

bye-bye fo 2011


Assalamualaikum dan selamat pagi/tengah hari/ petang dan malam. =)

Btw, hari ini merupakan 31 hari bulan dan merupakan hari kelahiran ayahanda tersayang.EN. JALALUDDIN BIN JH.UDIN. yang sekarang ini berumur 57 tahun. Tak sampai seminggu birthday ayahanda n bonda aku berlangusng.huhuhu..sweet ye jatuh pada bulan yang sama. Ok, let see, pagi2 terbukak saja mata, aku terus wish to my ayah happy birthday. I love his voice, mish to see him, miss to hangout with him..really miss my family.. but, what I have say to him I know he will happy with me. Love you dad …

Happy birthday dad.~~~!!



Stop disini cerita birthday yeah…

Ramai budak-budak sekarang dah memasang azam tahu baru yang akan datang tidak lama lagi. Bagus la kalau camtu,let see,azam siapa yang tak tercapai sebelum ini, kali ini penuhilah azam kowang tu k. yang dah tercapai, alhamdunillah...yang nak memasang azam baru tu lgi bagus. Sambutan tahun baru ini ramai yang nk hangout dengan kawan-kawankan n bf/gf.. maklumlah, pt baru je keluar terutama untuk budak politeknik. So, jgn boros time shopping tu k, boros untuk makan tak pe.and untuk aku pun xpe.ihihihkk

Azam tahu baru aku. Erm, msti korang nak tahukan.Xbanyak pun nak aku kejarkan. Cuma apa yang aku terutamakan kejar balik pointer ke tahap aku inginkan.! Dan pada tahun ini,aku akan cuba untuk TIDAK teragak-agak untuk membuat sesuatu keputusan. Kalau aku rasa keputusan aku tu meyakitkan hati, guriskan perasaan aku, x menghappykan aku so, meyusahkan aku ,I will try to take a risk. Hopefully it will make me better then before I JUST WANT TO MAKE MYSELF HAPPY AND OTHER PEOPE HAPPY WITH ME.THAT ALL…

even aku banyak buat salah n dosa aku sedar kan semua tu. kadang2 aku terpaksa buat utk tengk orang laen happy. event benda yang aku buat tu ad kalanya x disuka tapi aku buat bukan x fikirkan perasaan orang. susah untuk aku nk explain kalau orang laen pun x faham ap yang aku buat and rasa. kadang2 andaian yang dibuat terhadap aku tu x betul cuma minda yang mentafsirkan... aku cume sedih sikiiiittt je bile banyak benda yang aku lakukan orang laen x suka. bukan senngkan nk buat orang laen suke dgn kita..lgi2 sikap n petuturan kita.it's ok, .this years i'll try to fix my problem..jst, doakan untuk aku yee...

sebenarnye, dari dulu lgi aku susah utk igt nasihat2 yang ada kene menggena dgn aku., ne bukan maen-maen but seyessly...aku susah utk igt bnda2 semua tu..apa yang orang laen x suka aku buat tu, kdang2 aku TERbuat. buat aku sengaja je nak buat. noo~~, i just forget bout that. kadang2 aku memang x berapa ingat dengan jnji aku. totally seriously.im sowy, .. btw, last but not least , aku jgak susahh untuk faham akan perasaan seseorang..tu pasti ramai x suka kan.nk buat camne, aku mmg susah sikit nk fham. tapi, aku cuba untuk faham.aku memang mesra.xdinafikan tapi aku cuba mengawal kemesraan aku tu. don't looke at me like sosial gurl.im not gurl like that.i just want happy life.it is my weakness.=( im sowy

ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

Tahun 2011 ne macam2 aku rasa, tak habis- habis dugaan yang aku dapat.dugaan orang laen aku tak nak ambik tahu, sebab dugaan masang2 laen cabarannyakan dan takda siapa pun nak tahu dugaan kita ni, kita yang rasa n kita yang tahu.so, orang laen Cuma mampu nk menasihatkan n beri semangat.tu je laa~~ Nampak cam kejam ke aku ne~~..kalau kowang kata “yes” .i will say..”what ever dud dan better you go to the bed unti u never wakeup.hahah!! sebok nak kata aku ne kejam tak kejam. =P

Kadang-kadang bile terperap kat tempat yang takde pape ne rasa cam nak megingle jee.berpunya pun cam tak rasa ada kan. Bagi orang laen yang rasa camtu la.. aku just say . biler pk kan perasaan ne, sampai abis 2012 pun x kan ada orang faham.yang pandai-pandai nk andaikan perasaan orang tu memang suck lakan. So, camne aku nak tetapkan pendirian aku agar apa-apa keputusan yang aku buat ne aku tak rasa ragu-ragu n aku rasa itu jalan terbaek.camne ek?? Xpe, kita tengok camne la 9ti.

Btw, azam aku yang terakhir aku nak tukar sesuatu. Tapi aku takut yang aku tak mampu nak lakukan. Sebab, aku takda dorongan. Aku Cuma memikirkan sampai bila aku perlu camne. Azam aku yang terakhir ne pegorbanan yang besar sekali. Tapi, kalau aku dapat tukar seyesly, aku bangga dengan pendirian aku. Kalau x tercapai hasrat ne sedih laa jawabnya. Ramai orang memperkatakan banyak kejadian yang pelik yang akab berlaku pada 2012 ne. urmm, tu memang tak dinafikan.tapi kita saja yang tak tahu apa yang akan berlaku. Terima kasih yang menasihatkan aku agak aku cuba sesuatu yang baru.. harap aku pun boleh buat sesuatu. Just give me time to think bout that. I just don’t want di cop sebagai hipokrit or what ever la.urmmm….. seram je bunyi azam terakhir aku ne..hihiihkk

Btw, esok adalah new year, dan disini aku ingin mengucapkan kepada you all “selamat menyambut tahun baru dan berhati2 biler keluar esok k…esk gerenti banyak jais kt bandar2 besar ne.hiihihihkkkkkk
sepuluh jari aku susun memohon ampun kepada kawan2 yang mengenali diri ini sekiranya aku telah melakukan kesilapan n kesalahan pada tahun 2011 yang bakal berakhir malam ini. Dan aku jugak mengharapkan supaya azam-azam yang diselitkan didalam hati kawan2 aku ini tercapai sampai kepenghujung 2012.

kpd diri aku, aku mengharapkan kisah2 dan sikap aku 2011 x kan berlaku lagi pada tahun baru 9ti.
“bye-bye 2011 n welcome 2012