Search

PencariBlogger

Selasa, 29 Mei 2012

Memory "SETIAP GAMBAR"

setiap gambar ada makna yang mendalam, Dan setiap gambar ad Memory terindah / pahit . setiap gambar jugak ada diri kita yang sudah kita tidak gunakan lgi.






Ahad, 27 Mei 2012

27/5/12

p/s :

saya terlampau kongkong awk ke?? Saya dah x macam dulu agi ke?? Saya x faham kenapa saya jadi camne. . . awak banyak buat benda yang saya tak suka. . dulu saya dapat sabar dengan karenah awak,.. sekarang tak tahu napa susah sangat, sumpah demi Allah, saya sayangkan awak. . . tapi kalau awak tak tahan dengan apa yang saya nak, it’s ok kalau awak nak pergi. . . . saya Cuma nak awk belajar menghargai sesuatu saying. . . kadang – kadang saya ternaik suara tercakap awak kurang ajar bukan saya marah awak. . . saya nak awak lebih baik . . . kalau boleh saya nak dakap awak dalam pelukan saya… kalau boleh selama mungkin . . . . . sebab saya terlampau cintakan awak. . . dan mungkin sebab itulah saya terlampau menilai semua pergerakkan awk . . .

sekarang awak tengah tido dalam bus. . . saya rasa macam nak borak dengan awak, tapi takpe lah. . .saya sayang awk sangat sangat. . .saya nak mencuba ubah diri saya dengan lebih baik supaya x marah marah. . . dan nk mintak tolong sama sama ubah diri jadi yang lebih baik. . . kitakan dah besar, cita – cita kita pun tinggi, saya nak awak jadi permaisuri saya . . . (insyallah) . sama sama la jadi matang, selama orang latihan ini, banyak kali tinggal solat. . . Hati selalu tak tenang . . . mungkin tu antara sebbnya. . .

jom kita jadi dewasa, ingat Allah, bergurau senda, teman dengar masalah, keluar lepak lepak, tapi ikut masa dan tempat . . kita kejar impian kita sama sama.. . . luv you sayang,

Assalamualaikum……