Search

PencariBlogger


Ahad, 18 Mac 2012

That y I love my family

Yeahh, my lovely along dah menunaikan janjinya untk adik tersayang die..ahahahha. yesterday, we have a trip and it’s so fun. That y, minggu ini aku balik rumah semata – mata menunggu hari yang dinantikan. SABTU?17.mac? Where I’m? of cause kt MELAKA..again at Melaka but this trip with my famly.ke Melaka adalah salah satu hadiah dari abg ipar aku untuk aku.so, aku happy dapat hadiah paling terbaek untuk tahun nee…btw my birthday on 16.MAC.so, x sah kalau aku xmeyalak if aku dapt untuk hari jadi akukan. Continue that story,Sampai Melaka terus dok apartment then malam tu gerak keluar. Xbanyak tempt nak pergi because tujuan akk aku bawa just nk tunaikan janji die je.

Ok, malam itu kami kuar pergi “JONKER WALK”.kt sini plak akk aku belanja aku..ermm.dah kali k3 aku pergi sana, firstly, gn din, second gn din n kali ne gn family. Uhuhuh.memang aku x puas kt jongke walk ne.selagi apa yang aku nak x dapat, selagi tu aku akan pastikan benda yang aku nak itu aku dapat. Bak kata orang dulu2, manusia tidak pernah puas apa yang ada.=)..hehehe nk ckp ape??, sila kanlaa. mulut aku kot~.. actually, my sis give me 100 and she give me a green light to buy that I want. So apa lagi,SHOPPING TIMEE!!!!.

Seperti yang dijangka!!RM 100 RINGGIT can burn when we can’t control ourself.sekelip mata 100 habis.tapi aku x kisah..xd spe nak halng =) my money, my risk… aku beli macam2 likes handbag, t-shirt, rantai, seluar, earrings.. I love style, everything that I have buy it must as related what I want it. =) my world for tonight is the best I thing. After tired shopping, we have go to secret recipe and buy some cake .yeaaahhh, my baby boo cake. …yeaahh, time makan sepuas2 ye gn famly tersayng..

Sunday, berangkat pulang ke poli yang tak nk berapa tercinta sangat la.hihihikk..tapi that trip is the best thing that I remember.=) aku sediakan sedikit perjalanan aku ke MELAKA, BANDAR BESEJARAH.