Search

PencariBlogger


Ahad, 22 Januari 2012

Jauh lebih mude dari umur sebenar

Waaah, assalamualaikum penbaca setia n stalker yg setia.. tahun raya cina ne ada je azam kecik yg ingin aku pasang..iaitu, “ pendekkan rambut” waaaahhh~~…dah lme x pendekkan rambut…. Seingat aku time aku berambut pendek time sekolah teknik. Masa itu umur aku baru je 17 tahun.. maklumlah, time sekolah x minat bela rambut panjang nee. After finish school baru pasang niat nk bela kasi panjang..hahahaha!!.... actually, my hair panjang ye paras lengan.so aku makin bosan dengan rambut panjng. Lagi2 masa aku x terkawal .banyak je aktiviti yang aku buat.. so better gunting ..rambut xd la rasa rimas..hurmmmmm

Balik je kampong dkt rantau terus g kedai gnting rmbut..then sruh aunty tu gunting ikut suka aty dia.yg pasti ye pendek.dalam sejam tu, rambut aku pun siap..alamakk~!!.sekali pndak cam budak sekolah laa…terasa diri ini muda jee..ringan kpala ne after pendekan rambut..huuuuh, lega rasa ye…. n my mom n my fther pun kata ok.. mama siap cakap lgi. “nk botak pun blh”.tergelak aku dibuatnya.mama~~mama…
ook, say sediakan rambut tkini saya yang agak kembang ala2 60 an…retro is come back..!!


ringan kepala nii, love pendek!!

sekali pandang cam cindawan...!